Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

圍窿取暖(活動取消)

September 12, 2021 @ 3:00 pm - 5:00 pm

我哋唔圍爐,圍窿!

無錯,其實做創意工作(賣豬肉都要創意呀),最中意匿入個窿度思考人生。

但一個人匿得太耐,好容易諗埋一邊,覺得自己技不如人、好驚搵唔到食、甚至我空虛我寂我凍(年輕人請自己google出處)。

其實你唔止得你喺個「窿」(You are not alone),你並不孤單!不如我哋一齊走入大窿,圍「窿」取暖啦!

(正經mode)一眾從事文創產業,或者做創意工作嘅人,如果能夠彼此聆聽,互相支持,大家或者會上返力!今次圍「窿」取暖,我哋將請嚟致力倡導不同群體對話的龐一鳴,透過「你估唔到」嘅嶄新形式,分擔創意工作嘅艱苦,共同掃除無力感。

主持:龐一鳴|「一拳書館」創辦人

詳情
日期2021年9月12日(日)
時間3pm - 5pm
地點Trial and Error Lab(佐敦吳松街191號突破中心1樓)
費用$100/人
對象文創行業的工作者,在創作路上感到灰心氣餒的人士
截止報名日期2021年9月5日(日)
活動報名

***主持人因私人理由,無法出席活動,因此活動取消,敬請體諒。***

關於 Trial and Error Fest 2021

Trial and Error Lab每年招募有志投身文創產業的青年(稱為實驗室伙伴或Lab Fellow!),透過提供共享工作空間、培訓,以及創意企劃,讓他們實踐職志。每年舉辦大型活動Trial and Error Fest,讓公眾認識青年的試錯成果,同時藉此推動勇於嘗試、敢於撞板的社會氣氛。今年首次舉辦主題展覽「每個人的心裡都有狒狒」,藉著50多個故事,表達緊張與恐懼乃人之常情;你與我在困難中並不孤單。

Details

Date:
September 12, 2021
Time:
3:00 pm - 5:00 pm
Event Category:
Event Tags:
, , , , , ,

Venue

匠舍 Artisan Essence
1/F, Breakthrough Centre, 191 - 197 Woo Sung Street, Jordan
Kowloon,

Organizer

Trial and Error Lab HK
View Organizer Website